Anexă la Anunţul înregistrat cu nr. 475/01.07.2021
Condiţii de înscriere
Poate participa la concurs orice persoană care îndeplineşte următoarele condiţii:
Condiţii generale
– are cetăţenia română, cetăţenie a altor state membre ale UE sau a statelor aparţinând Spaţiului Economic European şi domiciliul în România;
– cunoaşte limba română, scris şi vorbit;
– are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
– are capacitate deplină de exerciţiu;
– are o starede sănătate corespunzătoare postului, atestată de adeverinţa medicală eliberată de medicul de familie sau alte unităţi sanitare abilitate;
– nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra umanităţii, contra statului ori contra autorităţii, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiţiei, de fals ori a unor fapte de coprupţie sau a unei infracţiuni săvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
Condiţii specifice postului
– Studii superioare cu diploma de licenta,
– Cunoştinţe privind întocmirea și administrarea corespondenţei oficiale;
– Cunoştinţe privind încadrarea personalului;
– Noţiuni de comunicare în relaţii publice;
– Disponibilitate la timp de lucru prelungit;
– Cunoştinţe de utilizare şi operare PC: Windows, Microsoft Oficce Word, Excel, Internet Explorer, baze de date;
– cunoştinţe de arhivare a documentelor;
Atribuţii specifice postului:
– Respectarea planurilor manageriale ale şcolii;
– Implicarea în proiectarea activitaţii şcolii la nivelul compartimentului;
– Realizarea planificării calendaristice la nivelul compartimentului;
– Cunoaşterea şi aplicarea legislaţiei specifice în vigoare;
– Folosirea tehnologiei informatice în proiectare;
– Organizarea documentelor oficiale;
– Asigurarea evidenţei, ordonării şi arhivării documentelor;
– Gestionarea documentelor, înregistrarea şi prelucrarea informatică, periodic, a datelor, în programul EDUSAL, REVISAL şi SIIIR,.
– Întocmirea şi actualizarea documentelor de studii ale elevilor;
– Alcătuirea de proceduri operaţionale;
– Respectarea şi asigurarea fluxului informaţional al compartimentului;
– Asigurarea transparenţei deciziilor din compartiment;
– Asigurarea interfeţei pentru asigurarea comunicării cu beneficiarii direcţi si indirecţi;
– Identificarea nevoilor proprii de dezvoltare;
– Participare la activităţi de formare profesională;
– Participarea permanentă la instruirile organizate de Inspectoratul Şcolar Judeţean Iaşi;
– Îndeplinirea unor atribuţii dispuse de director pentru desfăşurarea în bune condiţii a activitaţii din unitatea de învaţământ;
– Respectarea Regulamentului Intern, normelor PSI, NTSM şi ISU;
DOCUMENTE NECESARE LA DOSARUL DE ÎNSCRIERE
- Cerere de înscriere la concurs adresată conducătorului unităţii;
- Copie carte de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
- Copia certificatului de căsătorie (dacă e cazul)
- Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor apecializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice;
- Copia carnetului de muncă, conformă cu originalul, sau, după caz o adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
- Raport REVISAL;
- Cazierul judiciar sau o declaraţie pe proprie răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcţia pentru care candidează. Candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care depune la înscriere declaraţie pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfăşurării primei probe a concursului;
- Curriculum vitae;
- Adeverinţă medicală cate să ateste starea de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, eliberată cu cel mult 6 luni, anterior derulării concursului, de medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate – adeverinţa va fi completată în formularul standard stabilit de Ministerul Sănătăţii;
- Alte documente relevante pentru desfăşurarea concursului.
- Caracterizare/recomandare de la ultimul loc de muncă.
– Aprecieri privind capacitatea candidatului de a-și asuma responsabilități și de a lua decizii
– Aprecieri privind aptitudinile şi competențele organizatorice
– Aprecieri privind lucrul în echipă şi colaborarea cu ceilalți angajaţi
– Aprecieri privind disponibilitatea la timp de lucru prelungit
– Calificativul obţinut în ultimii 3 ani
Actele depuse la dosarul de înscriere, în copie, vor fi prezentate şi în original, în vederea verificării.
III. TEMATICA DE CONCURS:
– Contractul individual de muncă
– Actele de studii şi documentele şcolare în învăţământul preuniversitar
– Organizarea şi funcţionarea sistemul naţional de învăţământ preuniversitar
– Conducerea unităţilor de învăţământ preuniversitar de stat
– Protecţia informaţiilor clasificate: definiţii, informaţii cu caracter de secret de serviciu;
– Cunoştinţe de legislaţie privind emiterea şi evidenţa deciziilor
– Funcţiile didactice şi didactice-auxiliare din învăţământul preuniversitar
– Cunoştinţe de legislaţie privind emiterea deciziilor, a adreselor oficiale şi a adeverinţelor
– Cunoştinţe generale de gramatică şi ortografie a limbii române
– Cunoştinţe de operare pe calculator (WORD, EXCEL)
- PROCEDURA DE SELECȚIE
Probe de concurs:
a). selecţia dosarelor;
b). probă scrisă;
c). interviul;
- BIBLIOGRAFIE
– Legea Educaţiei Naţionale Nr. 1/2011, actualizată;
– OMEC nr.5447/2020 privind Regulamentul de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar
– Legea 53/2003 Codul Muncii cu modificările şi completările ulterioare;
– Legea 284/2010, Lege cadru privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice
– Legea 63/2011 privind încadrarea şi salarizarea în anul 2011 a personalului didactic şi didactic-auxiliar din învăţământ;
– Ordonanța de urgență nr. 103/2013 privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice in anul 2014
– OMECTS nr.5565/07 oct. 2011 pentru aprobarea Regulamentului privind regimul actelor de studii şi al documentelor gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar;
– Legea 263/2010 privind sistemul unitar de pensii publice;
– Ordin 5576/2011 privind aprobarea Criteriilor generale de acordare a burselor elevilor din învăţământul preuniversitar de stat, actualizate;
– Ordin 3470/7.03.2012 privind modificarea şi completarea Anexei privind aprobarea criteriilor generale de acordare a burselor elevilor în învățământul preuniversitar de stat;
– ORDIN Nr. 5574/2020 din 17 septembrie 2020 privind organizarea şi desfăşurarea concursurilor de ocupare a posturilor didactice/catedrelor care se vacantează pe parcursul anului şcolar în unităţile de învăţământ preuniversitar de stat în contextul situaţiei epidemiologice determinate de răspândirea coronavirusului SARS-CoV-2
– Ordinul 3125/2020 privind structura anului şcolar 2020-2021;
– Legea 126/2002 pentru aprobarea Ordinului 33/2001 privind acordarea de rechizite şcolare;
– H.G.500/2011 privind registrul general de evidența al salariaților;
– Legea 16/1996 Legea Arhivelor Naţionale;
– HG 1294/2004 – acordarea ajutorului financiar Euro200;
- Graficul de desfăşurare a concursului şi dispoziţii finale:
– Dosarele de înscriere la concurs se depun la secretariatul Şcolii Profesionale Dumesti în zile lucrătoare din perioada 7. 07. 2021- . 20.07. 2021 , între orele 9-12.
– Evaluarea dosarelor și afişarea rezultatelor 21. 07. 2021, ora 12.
-Depunerea contestatiilor-22.07.2021 in intervalul orar 8-10;
– Afișarea rezultatelor în urma contestatiilor 22.07.2021, ora 12;
– Proba scrisă (2 ore) 28.07.2021 ora 10.
-Afișarea rezultatelor ora 14
-Depunerea contestatiilor 28.07.2021, în intervalul orar 14-15;
-Afisarea rezultatelor contestatiilor-29.07.2021. ora 10
– Interviu 30.07.2021, ora 9.
– Afişarea rezultatelor finale, 30.07. 2021, ora 13,00
Relații la telefon: 0745165341